» NEW YEARS EVE

 
Hade en väldigt bra kväll igår. Jag och en vän lagade oxfilé, hasselbackspotatis och sallad till middag. Sen drack vi ite skumpa på balkongen innan vi gick till stadshuset för att kolla på fyrverkerierna under tolvslaget. Därefter gick vi till en mysig jazzbar i Gamla stan innan vi begav oss hem. Det slutade med att vi somnade på soffan under Hannah Montana the movie (inte min idé.) Idag har soffan varit vår bästa vän. Det blev pizza till frukost och nu sitter jag och trycker i mig chips och cola, jobbar på beachkroppen. Hur som haver. Jag är supernöjd med kvällen och glad över att ha tagit det lite lugnt ett nyår, det har en tendens att spåra ur helt i vanliga fall.
Hur mår ni andra idag? Bakis?
 
GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄNNER 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
|